Merhaba hanimlar, Cumartesi günü 3. Oğlumu kucağıma aldım🥰 olumsuz şeyler anlatmicam sadece bu sefer inanılmaz zordu hele ki evde 2 bebek bırakınca, Pazar günü akşam evimize döndük ama gece 10 bucukfa eve geldiğimiz için ikizlerim uyuyordu, bebeği biri gece 1 buçukta diğeri de sabah 6 da gördü 🤭 22 aylıklar ama çok sevdiler anliyolar kardeşleri olduğunu gidip gelip kucağımıza seviyorlar aglayinca emzik vermeye çalışıyorlar🥰 şuan tek sorun benim onlarla hâlâ ilgilenemiyo olmam. Sürekli kucagima gelmek istiyorlar ama hâlâ ağrılarım var kucağıma alamıyorum yaklaşırken korkuyorum çekiniyorum çocuklardan, buda biraz etkiledi onları. Umarım bı an önce bunlarda geçer de düzenimizi kurabiliriz☺️