Laden Asyaveannesi04 tobby geçen yıl almıştım. Büyük gelmişti. Aşırı tuhaf bir ayakkabı ya. Normalinide aldım. Ayak uçları yukarıda kalırken ayağına zor giriyor falan. Etli ayaklara hiç uygun değil bence. Eğer bebişin ayağı etliyse bir kere daha düşünün almadan önce☺️
Asyaveannesi04 Laden teşekkür ederim bize hediye geldi 23 numara seneye giydiririm diye 18 aylık olucak ozamana değişim yapsam mı acaba diye düşünüyorum 🌺🌺
Laden Asyaveannesi04 yanlış hatırlamıyorsam 2-2,5 yaşındayken 24 almıştım kızıma. Seneye olur sanırım☺️
Nursing_10 Bizim igorlarımız var ama 21 numara tam oluyor sonuçta 17,5 aylığız ve çok etli değil ayaklarımız