masalyaman11 Arkadaşlar geçen hafta salı dogum yaptım bebeğim emiyor ama gündüz gece cok uyuyor normalmi ya ilk bebişim hic uyumuyordu herhalde ondan alışkanlık oldu 🤦♀️ Emzirmek icin cok ugrasıyorum uyansın diye ama uyanmıyor zar zor uyanıyor normalmi acbaa
Bebegimm1 masalyaman11 karni tok uyuyorsa sorun yok ama yeterli beslenmiyorsa uyuyorsa sariligi yukselmistir bugun sariligina baktirdiniz mi
Serpilctn masalyaman11 benimde bebeğim çok uyuyordu gündüz bi 5 saat kesintisiz yatardı ama sarılık falan da değildi 😀 şimdide yatmıyor bebem🤕😀
masalyaman11 Evet baktırdık sarılık yok dedi doktor. Uyandırıyoruz işte bazen emmedigi zaman sütümü sağıyorum 30 cc kadar geciyor oyle veriyorum sarılıktan bizde süphelendik ama götürdük yok dediler
masalyaman11 Lidya-t anladım canım ozmaan endişelencek bişey yok uyanması zor oluyor benimkininde emiyor ama cok zor uyanıyor yani emzirmek icin altını acıyorum uyanıyor gögsüme alıyorum geri uyuyor azcık emip