esilayldrmmm sanirim herkeste bu sorun var Allah tan ayri sehirlerdeyiz diyorum.Ben az cok tahmin ettiğim için bebegimi yanliz bırakmamaya çalışıyorum bir kere gözümün önünde kola içermeye çalıştılar cok kızdım ama işte kendi ailen olmayınca cok fazla tepki veremiyorsun benim esim bu konu da cok hassas olduğumu bilir oyuzden tepkisini o verdi.ama iste biraz büyüyünce herkes biseyler yapmaya calisiyo sinir bozucu bi durum
esilayldrmmm su yerine bence bol bol emzirin bisey olduğunu pek sanmıyorum ama bundan sonrası için dikkatli olun