Elifff11 Kızlar bebeğin altını değiştirirken ıslak mendilleri yıkıyor musunuz ? Direk cildine temas ettiriyor musunuz ? Yeni doğan ıslak mendili aldım ama Yinede önlem amaçlı bi sudan geçiyorum zor oluyor
Laden Elifff11 bebek temizleme pamuğu kullandım hep. Islak mendili kendim elimi silince bile rahatsız oluyorum. Yapış yapış oluyor🥹
kahvekokusuu Elifff11 eğer ıslak mendil kullanacaksam evet yikiyordum ama genelde temizleme pamuğu kullandım ıslatıp kullanınca aynı işlemi görüyor zaten🤗
pogacayanakk Elifff11 ıslak mendili yıkamak yerine bebek pamuğu kullanın ıslak mendildeki kimyasal bir su tutmayla çıkmaz ki
selinunai Bende fazlaca aldığım için yıkayıp kullanıyorum. Başlarda yıkamadan kullandım zaten yenidoğan diye pişik oldu 1 ay geçmedi resmen bezden mi kremden mi felan derken sonra yıkamaya başladım ıslak mendildenmiş. 2 kere yıkamadan kullandım bi ara acelem olduğu için hemen poposu kızardı
damlaertann Elifff11 ben bebek pamugu kullandım hep şğmdğ de havalar sıcak kaka yapınca yıkıyorum yapmasa pamukla temizliyorum
Asyaveannesi04 Elifff11 ben prima Aqua kullanıyorum kendim bile cildime kullanıyorum pamuk gibi o yüzden hiç yıkama gereği duymadım
Masmeh Hastanede küvez döneminde yenidoğan hemşiresi ıslak mendil kullanacaksam mutlaka yıkamamı söylemişti.Bir paketi topluca yıkayıp ayrı kutuya koyup öyle kullanıyorum.Sonrasında da kağıt havlu ,peçete vb kuruluyorum poposunu.
Gokturksmama Elifff11 kuşum temizleme pamuğu alsana. Tertemiz kenarda su bulunduruyorum onunla temizliyorum 3 ay oldu ıslak mendili dışarıda değilsem kullanmadım. Çok daha saf vir temizlik. Su ve pamul mis 🥰
Zeynep6761 Elifff11 ben bi kaç tane ıslak mendili açıp önce sıcak suda sabunla yıkayıp sonra suguk suda durulayıp sıkıyorum sürekli uğraşmıyorum
simiyyy Elifff11 valla hiç yıkamadım hiçte sorun yaşamadım bu zamana kadar, sleepy yeni doğan havlusu kullanıyorum en başından beri aşırı memnunum bu konuda
Annebusra25 Elifff11 ben bebeğime yenidoğdugu zaman bebek mağazalarında satılan pamuklardan aldım. Bir saklama kabına su koyuyordum onunla temizliyordum zmaan zaman da suyunu değiştiriyordum kabin. Denemek isterseniz böylesi daha kolay olacak sizin için.
Rainnnn Elifff11 kışın saklama kabına su koyup içine pamukları bastık oeteğin üstüne koyardım ordan ılık ılık temizlerdim ama yazın zor oldu ıslak öendili direk sürüyorum uni baby yenidoğan