yildirimfamily Selin42 ben giydiriyorum valla alttaki pijama bazen tulum seklnde ustunede corap giydiriorm soguk almasn die
Zemuda Selin42 gece çoraplarını çıkarıyorum. Tulum giysiriyorum. Ayakları sıcak olsun diye ayaklarının oraya fazla bi battaniye daha örtüyorum. Gece her kalktıpımda da kontrol ediyorum ayaklarını çok şükür hep ılık oluyor
Lolita Ben kilotlu çorap giydiriyorum valla.Ustelik evim komili ve yanıyor.Zaten çok gazlı daha fazla gaz olmasın.Sicagi çok seviyor kuzucuğum😍
habibe_omerasaf Ben kesinlikle giydirmiyorum uyurken sadece patikli alt giyindiriyorum. Çorap lastiklerinin uzun süre baskısı kan dolaşımını bozar. Deriyi kurutur mantar enfeksiyonlarına yok Açabilir
Karen Valla oğlum 3 yaşında yaz ayları hariç hep çorapla yatırdım bi sakıncasınıda görmedim ne mantar ne kuruluk pamuk gibi toktik ayaklarını yediğim kan dolaşımı hakkında bi fikrim yok yorum yapamıcam ama çorapsız ayaklar fene gaz yapıyor onu biliyorum bu zamana kadar hafif soğuk algınlıkları ve nezle dışında bi sağlık sorunumuz olmadı çok şükür 🙏🏻
Selin42 [bilinmeyen] bakıyo annem ayağı üsumus direk corap gıydırıyo o Temmuz aylarında bende giydirme taraftarı degilim annem çıplak gorunce kızıyo bana :)
EsmaTugra [bilinmeyen] bebeğim gazlı olduğu için özellikle giydirmemi söylemişti hemşiremiz. Kafam karıştı şimdi ? Hatta küvezdeyken bile gazlı diye çoraplarını istemişlerdi. Siz dr tavsiyesine istinaden mi söylediniz bunu merak ettim. Hangisi doğru bulmak ne zor.