Gnz Sürekli kullanan var mı memnun musunuz göğsümün ucu yoktur bir suru sey denedik ama cikmadi bu marka pompayi almayi dusunuyorum fikirlerinizi belirtirseniz cok mutlu olurum
Yaprak321 Gnz bende bimden almıştım 2 yıl önce ama çok memunum benim göğüs ucunda yoktu onun sayesinde çıktı ben birkac gün kullandım sadece
Mommy35 Gnz oğlum 6 ay 14 günlük aktik olarak sağım yapıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Maşallah hem uygun hem kaliteli çıktı
sarilokumumm Gnz 4.5-5 ay kullandım göğüs ucum hiç yok gayet memnundum sütüm kesilene kadar kullandım
sdfkaya Gnz doğum sonrası ilk 1 ay falan kullandım sanırım sütüm çok geliyordu sağıp dolaba atıyordum şimdi kullanmıyorum bi süre sonra göğüsler terbiye olduğu için sütte ona göre geliyor ama memnundum uzun süre kullanılır
sdfkaya Gnz ben trendyoldan almıştım a 101 e daha uyguna geliyo tabi alamazsanız da dolap uygulamasında çok satan var
Balbademmmmm Sağım yapan anneler kızım 1 yaşına girdi sağarak beslenmesini sağlıyodum bende tek göğsümü emmiyo çünkü biberon reddi yaşıyorum bu durumu yaşayanlar sonrasında nasıl bi yol izlediniz bu ay da normal mi kızımım bu davranışları