Zehraoztrk Kızlar merhaba iş yeri açmayı düşünüyorum gelinlik imalatı. Kosgebe başvuracağım. Hibenin yüzde kaçını alabiliyoruz yada krediyi nasıl alıyoruz. Alanlar yada bilgisi olanlar yorumlarınızı bekliyorum