Rumeysa28 beyni göç etmiş onların ve onun gibilerin araba da çocuk unutmak nedir küçük bebekler bile oyuncağını arabada unutsa bas bas bağırıyor , ama günümüz de bunun adına cocuk unutma deniyor hepsi yalan kurtulmak icin yapmışlardır çok kindarca oldu benim söylemim ama bence böyle unutmak filan hikaye yani masumlaştırıyorlar hadi unuttun 2 dakika en fazla aklına gelmez oda cok beyinsizsen tabi , ama gel gelelim saatlere vurunca mesele kusura bakma ben cinayet derim buna , bu ülke de unutma der susar herkes