Moniza Bizim tasinma ani oldu ben temizleyip gidecektim ama anii oldugu icin sadece yerleri silebildim tasimaciları ayakkabiyla sokmadik eve biraz kirlendi tabi ama supurup sildik tekrar bence camlari silip banyolari yikayip yani temizlik yapip girin derim yoksa hepsi birden zor gelir ben 4 kardesiz yardim ettiler sagolsunlar