Momsbabyy Kızımda vurdurmuştum ama bugün sağlık ocağına kan vermeye gittiğimde oğlum için geleceğim günü söyleyip sadece izlem ve kan alınacak dediler. Bende aşıyı sordum ve sistemde gözükmüyor 9. Ay için aşı dediler. Neden vurmuyorlar artık?
Findikzadem Momsbabyy ben 3 ay önce oğluma yaptırdım acaba bulunduğunuz ilde mi yapılmıyor arkadaşım da geçen hafta yptrms
Busrasener43 Momsbabyy bulunduğunuz ilde yanıtı oabilirler ben Hakkari’de otururken sormuştum yok dediler memeleketime geldim sordum yapicaz dediler ve yaptılar bagzi yerlerde sanırım ellerinde olmadıkları için yok deniliyor
Pericikk Momsbabyy 3 ay önce biz yaptırdık arayıp çağırdı sağlık ocağı yaptılar ama bazı sağlık ocaklarının yapmadıklarını duydum neye göre karar veriyolar anlayamadım
Uzaymekiii Momsbabyy aile hekimleri 1 yaşta vuruyor kızamık aşısını hastaneler vuruyor isteğe bağlı olduğu için önceden de böylemiydi bilmiyorum kızımda 1 yaşta vurmuşlardı oğlumda geçen ay vurdular hep bişeyler değişiyo🤷🏻♀️
Momsbabyy Findikzadem Ben kızıma da yaptırdım aynı sağlık ocağında ama yapılmıyormuş artık saçma sapan şeyler Ya
Almondeyed 9.aydaki asi zorunlu değilmiş. 1 yaşında yapılıyormuş bize bişi diyen olmadı ama durum böyle
Momsbabyy Busrasener43 Çok saçma ya çok saçma vurulması gerekiyorsa vurulacak ki vurulmaması gerekiyorsa tamamen kalkmalıydı varsa yoksa diye bi durum söz konusu olmamalı getirtsinler Yani
Momsbabyy Pericikk 6. Ay kontrolünde bize de dediler 9. Ayda da aşısı var diye şimdi de sistemde yok gözükmüyor dedi doktorumuz
Momsbabyy Uzaymekiii Benim kızıma bana sormadan vurdular isteğimi falan sormamışlardı şimdi de oğlumda sistemde gözükmüyormuş nasılsa.
Busrasener43 Momsbabyy evet gerçekten saçma kızamık aşısı sanirim o tam hatırlamıyorum ama bi doktor bana olsada olur olmasada dedi resmen kızamık aşısının 2. Dozu sanırım ilk dozu oldular diye pek kale almiyolar ikinci dozu
sarmaliklahana Momsbabyy kızım 11 aylık ama 9.ayda olduk. Kampanya adı altında 1 yasta olacagı kızaöık asısonı istege baglı 9.ayda da yapıyorlar. Cok fazla mülteci var hastalık gelıyor dıte. Hemşiremiz eger cok gezmiyorsanız yaptırın demişti bizde yaptırdık. Sehirdısına falan cok cıkıyoruz deniz piknik yaz kış gidiyoruz diye yaptırdık. Bu sekilde var dıye bilşyorum
Sunay10 Momsbabyy 1 yaşında yapılıyor çünkü doktorum bana yaptırma dedi ebe aradı sağlık ocağından bende yaptırmak istemiyorum diye imza attım oğluma 9 ay ve 1 yaşında yapıldı boşuna iki defa çoçuk hep hasta neymiş mikroptan koruyormuş kızıma yaptırmadım maşallah doğdu hastaneden çıktıkbir daha gitmedik bile
Momsbabyy Busrasener43 Sanki onların keyfine göre oluyor aşılar ya ben vurdurmak istiyorum gerekli olmasa neden vuruldu kızıma yani
Momsbabyy Babasininoglu Herkes kafasına göre mi vurup vurmuyor ne değişik bi hal aldı bu sağlık sistemi
Momsbabyy Deletedmom_41 Kızımda bana sormadılar bile gelin aşısı var dediler vurdular ama oğluma sorduğumda yok dediler sistemde gözükmüyormuş