Yamhasoz selam canım ben yurtdışında yaşıyorum bebeğim şu an iki aylık, iki ay kontrolünde hemşire dördüncü ayına yeniden randevu verdi ve o ayda ek gıdaya başlamamı tavsiye etti. Üç gün kuralı önemli hem alerji açısından hem bebeğin bağırsaklarını midesini yormamak açısından. Aslında senin için de iyi üç gün boyunca ekstra birleyen düşünmezsin bütün besinleri deneyene kadar çoktan altınaylık olur 😊