Kızlar çok merak ettiğim bir şey var 10 gun önce doğum yaptım ve dikişlerim 1 saate yakın sürdü doktora 3 kez sordum kaç dikişim var diye ama söylemedi estetik dikiş kaynayıp gidicek dedi sayı olarak söylemedi. Geçen bir arkadaşım doğum yaptı 30 a yakın dikişim var dedi hatta daha fazlasi var dedi bende şaşırdım 30 dikiş çok değil mi. Sağlık ocağına gittim ebe bir abla vardı ona sordum abla da çok abartmış orası 30 dikişlik bir alan bile değil dedi en fazla 5 veya 6 dikiş oluyor orda dedi iç dikiş haricinde olani dedi. Bana kesi atıldı doktor ilk doğum olduğu için kesi dikişin oldu demişti iç dikişim olmuştu ama dışa kaç dikiş attı bilmiyorum en fazla kaç dikiş oluyor bilgisi olan