Bebegmmm İlk cocugum aynı babası olarak doğdu onun kopyasiydi ikinci çocukta detaylı vs de yaptırmadım hiç yüzünü şeklini de görmedim yüzünü çok merak ediyorum açıkçası ikinci bana benzermi sizce 🤭🤭🤭😄
SeninAnnenBirMelektiYavrm Bebegmmm ilkide ikincisi de babasına benziyor sanırım 10 tane daha dogursam hepsi ona benzeyecek
Halimea Bebegmmm insallah sizr benzer, benim 3 yavrumda bana benzemiyo ,saçları dısında yüzleri esim…
2maviboncuk Bebegmmm Valla kimin geni baskınsa ona benzer benim ikiside ayni kendi anneme benziyor annem benim küçüklüğüme benzetiyor tabi sanki tek başıma yapmışım eşimle hiç alakaları yok 😅
Mina-Mustafa13 Bebegmmm inşallah benzer 🙂 iki çocuğum var ikiside babası görenler kocanı çok mu seviyorsun kopyasını yapmışsın diyorlar 😅