Cioyt Annelerim , saçımı boyamak istiyorum ama kimisi boyama diyo kimisi boya bi şey olmaz diyo . Benimde bu konuda bilgim yok , bilen var mı ?
Ipek000 Cioyt 10 aylıkken bende boyamak istedim kontrolde doktoruna sordum saçımı boyamak istiyorum artık diye. Psikolojik olarak çok etkilenilen durumlarda yani çok beyaz varsa ve bu özgüveni düşürüyorsa boyamanızı tavsiye ederim ama sadece değişiklik için istiyorsanız en azından yaşını bekleyelim o zamanda doğal içerikli boyalardan kullanırsınız dedi.
Annem2021 Cioyt Ombre gibi işlemler yaptırabilirsiniz. Bende haftasonu boyattım. Psikolojik olarak yenilendim resmen. Saç diplerine değdirmesen boyama yapılabilir
Nhlks Papatya2636 merhabalar öncelikle oğlunuz için geçmiş olsun umarım geçmiştir alerjisi.. bir sorum olucak, saçlarınızı dipten mi boyatmıştınız peki?