Kuzenimin kızı 28 aylık göz teması yok adıyla çağırdığında bakmıyor kimseyi dinlemiyor ne deseniz de dinleme yok annesini bile dinlemiyor sanki duymuyor gibi ama duyuyor bazı sesler e bakıyormuş. konuşmuyor bi iki kelime konuşuyormuş durmak nedir bilmiyor sürekli ayakta geziyor dönüyor. arkadaş çocuklarla oynamayı bilmiyor. Kızı doktor a götürmuyorlar, bişey i yok diyorlar ben 3 4 defa gördüm kızı direktörü otizm geldi aklıma onlara demedim tabi. kiz küçüklükten beri sürekli tv nin yanında bırakılıyordu. Onlar diyor ki tv izleye izleye konuşmuyor. Yani konuşur diyorlar. Acaba otizm olabilir mi.