Kesinlikle boşaltın benim de öyle kalıyordu mastit oldum ve ilerisi cerrahi işlemlere kadar gidiyor . İçerde süt kalınca mikrop üretiyormuş zamanla . Ve mastit sıtma yapıyor sürekli terleyip üşüyordunuz zor bi durum su an çocuğuma bakmakta çok zorlanıyorum . Sağın kendi iyiliğiniz icin 🙏