Mariposa benim tüm 20liklerim alındı. 1 tanesi yarım çıkmıştı, onda da dikis oldu. 2 tanesini de aynı anda ameliyatla aldı. Cerrahpaşada yaptırmıştım ben. Uzmanlığını yapan bir öğrenci almıştı, hoca falan da değildi yani. Ağrım oldu, majezik ve antibiyotik (klamoks) kullanmıştım. İkisinin aynı anda alındığı zaman çok kötüydü. Dikişlerimi de aldırmaya gitmiştim, kendi düşmedi. Birer hafta arayla yapıldı hepsi. Damağım da dar benim, zorlu bir diş çıkarma süreciydi, dişlerim yamuldu falan. Ameliyat süreci daha kolay gelmişti açıkçası.