Zeynepun24 5 ay oldu sezeryan doğum yapalı ilk kez ağdaya gidecegım gidenler varmı dikişin üzerine ağdamı suruyolar acıyor mu dikişe bir zarar verır mi
serebro Zeynepun24 40ımdan sonra gitmiştim birsey olmuyor zaten oraya direkt ağda surmuyorlar direkt bir süre
Patatesimm Dikiş üzerine ağda sürdürmeyin benim kırkım çıktığı gün gitmistim ağrım olmadı ama bir yıl oldu hala ağda sürdürmüyorum dikiş üzerine
Ayazege22 dikişin hemen altında var ama sorun olurmu pazartesi 40m cıkcak gitmek istiyorm ama korkuyorumda
BalBademmmmmm 40ım çıkmadan 3 4 gün önce dikiş üzerine de ağda yaptırdım hiçbir sorun olmadı. Acı ve his yok zaten yara da olmadı
Zeynepun24 BalBademmmmmm üzerine ağda sürüp mü çekiyor ay çok korkuyorum dikiş açılır vs diye halen daha agda yaptırıyor musunuz oraya
BalBademmmmmm Zeynepun24 3 4 ay yaptırdım sonra lazere başladım. Benim dikiş yerim keloid yani şiş ve kızarık ona rağmen yaptırdım sıkıntı olmuyor