Minisinannesiii şekerleme yapıyordur.
Biz bu düzeni 1 ayda oturttu.k. Ondan önce yine tek uyku yapıyordu ama sabah 6 da kalkar 10 da geri yatardı max 1.5 saat. Sonra aksama kadar işkence. 2. Uykuya direnirdi o yüzden aksam 7 de bayılırdı, tabi sabah yine 5 6 Allah ne verdiyse. Çok zordu benim için. Simdiki düzeni daha iyi. Bugun 1.5 saat uyudu öglen o yüzden aksam 8 bucukta uyuttum. Sabah kesin 6 da ayakta 🤦🏻♀️