Emirin_Annesi10 oglum 4 yasında tam net anlamıyla pfapa oldugunu anlamamız 30-36 aylığa tekabuk ediyor. İnatcı ilaçla düşmeyen düşse bile 2 saat sonra tekrar cıkan, iştah sıfır, ve hareketli degil komple yataga düşüren 5 gün süren ateş te 3 gün hep 38 üstü hatta 39-40-41, boğazlar bembeyaz agız içi bazen aft ama en belirgin özelliği bogaz agrısı sisliği hapsuruk öksürük vs yok bide karın agrısı oluyor ama ishal kusma vs de yok. Arkadasımın oğlu da öyle ama karın agrısı yok onda valla dogdugundan beri aynı dr takip ediyor artık anlıyor pfapa mı yoksa enf bi hastalık mı bi iğnesi var kortizon prednol onu yaptırıyoruz cocuk 3-6 saat arası normal hayatına geri donuyor cok sasırtıcı bu hasta cocuk bu mı dersin şükür ki cok fazla antibiyotiğe maruz kalmadan farkettik ama söyle bide sanki saati tarihi ayarlı gibi 3 hafta yı devirince perş yada cuma akşamı ateşleniyordu atak süresi hep aynıydı bu yazın biraz uzadı kreşe gidiyor oglum kasıma kadar takip edecez ataklar cok mu hala yoksa azaldı mı diye ona göre operasyon düşünüyorum cünkü yaşam kalitesini cok etkiliyor herseyden geri kalıyor sürekli hastalandığından iştah sıfır ve büyüyemiyor biraz kilo alıyor hop daha fazlasını veriyor öyle bir sürünceme tek iyi tarafı 7-8 yastan sonra geciyor bize de sabretmek kalıyor iyice aydınlatmışımdır seni umarım ☺️