Sim3535 Ay şu insanların kilolusun zayifsin diye yargilamalari yadirgamalari olmasa zaten inan bizler uzulmeyiz onlar yapiyor kendilwrinde bir kusur varki boyle diyerek bastiriyorlar hasetlik iste kendine şükretmek için seni kullaniyor anlayacağın duymiycaz canim yapacak birsey yok banada diyen oluyor ben direk boyle diyerek üzdün beni benimde hassas noktam var herkes gibi diyorum cidden buda hassas noktam bakalim belki aliriz ama mutlulukla yememiz onemli kilo icin degilde boyle askla zevkle yememiz gerek 🤣❤️❤️