Melek0876 Bim falanda fark etmez cok pahalanmış ya resmn taneleri 3.5 gibi bişi olms var mı bildiğiniz ucuz
1bal1badem Melek0876 oglanda ilk sleepy kullandım kızımda ilk sleepy aldım baktim zam zam üstüne babyturco geçtim baktım olacak gibi değil kız alerjik bir bebek olmasina raen jelly belly bim bezi aldım 33 tanesi 65 TL şuan ben memnunum uygun . Sleepy bazen uyguna bulursam alıyorum farketmiyor aynı yapıları iksininde şans verin bime bana dua edin
balpetegimeto Önlem bez kullanıyoruz 4 numara tanesi 1.7 gibi bi şeye geliyodu galiba yanlış hatırlamıyorsam
ak1905 balpetegimeto nasıl bı bez memnun musunuz baby turcoya göre kullanırsanız eğer baby turcoyu da karşılaştırma yapar misiniz
balpetegimeto ak1905 bundan önce baby turco kullanmıştık zaten ona bakınca kalıbı bi tık büyük 6 7 aydır kullanıyoruz sanırım şimdiye kadar 3 5 kez anca geçirdi çişini onun haricinde sızdırma falan yok ben çok memnun kaldım ama büyük boy ekonomik boyları kaldırılıyormuş artık piyasadan bulduğum yerde alıyorum artık
Bellatrix Gamzeliiix09 Önceden baya uygundu şimdi arttı biraz ama memnunum bende denk gelirsem alıyorum
sonsuz17 1bal1badem bim bezinden mi bahsediyorsun 79 buçuk oldu fiyatı bende sleepy den bime geçtim pişman oldum hergün zam koyuyorlar
Haffuse Melek0876 turco kullaniyorum, onun fiyatlari cok uygun, 5 numara dun şokta 1.58 di, indirimleri takip ediyorum, bu araliklarda aliyorun genelde
balpetegimeto ak1905 öyle maalesef şimdi önlem bez kaldırılıyor bende bi arayışa girmiştim iyi oldu bu postu açtığınız
AselBebekveAnnesi Melek0876 vallahi ben 1 aylik oldugundan beri migrosun minies bezini kullanıyorum daha once sleppy kullandim surekli dısına cikiyordu molfix kullandim o da kalin geldi pisik yapti ama miniesten aşırı memnunum 1 kez olsun pişik yapmadı dışına çıkarmadı şuan 3 numara kullanıyoruz 50 adet var içinde 75tl