Prensesss_annesiii Kızlar ehliyet için yazılı sınava girdim kaldım 2.de geçmem lazim kaldığım için 350 TL ödedim 2.de geçmek için nasil çalışmam lazım lütfen fikir verin
3yasakadarsifirekran Prensesss_annesiii çıkmış sorulara çalış internette var ben öyle geçmiştim 5 snee önce
MotherOfAlmila Prensesss_annesiii Bol bol test ve de youtube da hocalarin anlatimlari var. Artik zaten cogu seyi biliyoruz bilinclendik diye dusunuyorum.
Gin Prensesss_annesiii İnternetten çıkmış soruları çözün sadece. Dönüp dolaşıp aynı soruları soruyorlar kesin geçersiniz.