Merhaba arkadaşlar,
16 gün önce oğlumu kucağıma aldım. Daha çok yeni bir anneyim ve size sormak istediğim bir sorunum var.
Oğlum gün boyu meme emmek istiyor memeyi bırakınca ağlıyor,gazını falan çıkarmaya çok uğraştım gaz çıkarmadı yine emzirmek için kucağıma aldım emerken gazını çıkarıp kakasını yaptı. Memeyi hiç bırakmıyo uyumuyo geceleri de çok zorlanıyorum. Zinco damlaya başladım bugün. Lütfen birşey söyleyin yardımcı olun