Merhaba arkadaşlar 27 aylık bir kızım var kızım 22 aylıkken çok güzel konuşmaya başladı bilinçli bir şekilde her kelimeyi kullanıyor her şeyi anlatabiliyordu ancak şu 1 aydır sürekli kelimeleri tekrar ediyor ve konuşması çok değişti mesela şöyle konuşuyor anne bu bu bu bu bu benim benim benim mi sadece bir örnek çok üzülüyorum 1 ay öncede memlekete gittik yıllık iznimizi orada geçirdik herhangi bir travma vs yaşamadı ay sonuna pedagogdan randevu aldım belki başına gelen olmuştur diye sizede sormak istedim heyecanlanırca yapıyor diyeceğim ama hayır heyecanlanmasada konuşmalarında bunu yapıyor sürekli kitap okur oyunlar oynarız sanki alışkanlık haline getirdi bu durumu😢