yavrukussss herşeyi belli düzen içerisinde yapıyorum, yemekleri saatli uykular saatli.. yoksa herşey karışır, tabi benimkiler şuan büyüdü sayılır.. biri 4 buçuk yaşında, biri 20 aylık oldu ama bebeklik döneminde de hep öyle yaptım.. herşeyi sıraya koyuyordum düzen varsa herşey daha kolay oluyor