Prensesss_annesiii Kızlar sıcak hava fritoz kullananlar varmı memnunmusunuz ben alicam ama kararsızım acaba güzel pisiriyormu Philips ve xiAomi arasında kararsız kaldim
Pamuk_bebegim42 Prensesss_annesiii Bende bu sabah aldım Philips aldım dört gözle gelmesini bekliyorum pstum açmıştım bakın oraya fazlaca güzel yorum var
nutellayiyensincap Prensesss_annesiii xiaomi kullanıyorum çook memnunum hele ki bebeğime bir şeyler pişirirken öyle gerekli oluyor ki 👌🏻