Sfybsfyb Bebeğim 5 en fazla 10 dk emiyor tekrar memeyi almıyor, bende doyuyor diye ısrar etmiyorum ama ağlamaya başlıyor gazını falanda çıkarıyorum doymadığı için mi böyle yapıyordur güzel anneler