Zeynep4646 ben iki kızıma da uyku eğitimi verdim kendim, hiç de ağlatmadım. Şu an 2 yaşında ve 3.5 yaşındalar, yaptığım şey, uyku vaktinin geldiğini söylemek, pijamalarını giyip yataklarına giymelerini beklemek, onlara hikaye okumak, iyi geceler öpücüğü verip ışığı kapatmak. Sonra da odada öylece oturuyorum onlar uyuyana kadar. Şimdi bunun nErwssinde canilik? Bir çocuk için en önemli şeylerden birisi deliksiz uykudur. Uykuda büyüme hormonları salgılanır. Buna canilik diyen gelsin de lafı ağzına tıkayım 🤣