Beş aylığız kızım memeyi reddediyor 2aydir sağarak besliyorum ,mama vereyim dedim yarı yarıya sut sağmakla olmuyor tam anlamıyla oda sut alerjimiz çıktı normal mama kullanamıyoruz aptamil progamin as verdi doktor kesinlikle içmiyor demin bile uyku halı vereyim dedim yıktı ortalığı allah rızası için bir akıl verin tadı güzel başka bir şey yok mu su dünyada aptamil progaminden başka