Bebeklerinizin yas aralari cok az ise nasil yapiyorsunuz? Neler yapiyorsunuz? Rutinleriniz varmi?
Benim oglum 8 aylik ve 1 aylik hamile oldugumu ogrendim dun. Sok icerisindeyim hala.
Anca anca rutin yerine koyduk anca alistim hersey cok sukur guzel gidiyodu.
Simdi nasil yapicam? Beyin olarak pertim.
Yeni bebek gelcek oglum 1.5 yasinda olcak nasil idare edicem ? Nasil ikisini bir idare edicem? Ötekinin pesindemi koscam yoksa bebeklemi ilgilencem? Lutfen biri bana anlatsin nasil ne gunler beni bekliyo.
Logusaligim iyi gecmedi, emzirme sureci iyi degildi 1 bucuk ay sonra bitirdim emzirmeyi.
Suanki bebegim daha dogmadi ama emzirmekté korkuyorum, cok aci birsey, ilk bebegim gibi 1 bucuk 2 ay emzirip bitirmek isterim ama biliyorumki esim, anneler falan kafamin etini yicekler. Offf 100000000 tane soru. Ben isin icinden nasil cikicam. Bebek gelmeden kafayi yerim her halde…