NurayKaan Kızlar bebeğim emeklemiyor popo üstünde ilerliyor böyle olan var mı bebekleriniz kaç aylıkken yürüdü
Minisinannesiii NurayKaan benimki 13 aylıkken yürüdü bir yürüdü bidaha popo üstüne oturmadı yürümüyo diye üzülüyodum keşke az daha geç yürüseymis bilemedim işte 😀
NurayKaan Minisinannesiii benimkide şuan 13 aylık ama hala popo üstü ilerliyor acaba bir sorun mu var diyorum emeklemedi de 🤷♀️
Minisinannesiii NurayKaan benmki 11 aylıkken emekledi yere bırakmıyoduk ama biz hiç hep kucaktaydı yürütece koyuyomusunuz
expelliarmus NurayKaan merhaba postun üzerinden 4 ay geçmiş fakat bizimde sizin bebeğiniz gibi 13 aylık popo üstü gidiyor . Endişelendim henüz yürümüyor diye:( siz de durumlar nedir ? Ne zaman yürüdü acaba
NurayKaan expelliarmus merhaba 15 aylık yürüdü bi anda kalktı ellerini bıraktı yürüdü belki geç yürüdüğü için bilmiyorum ama dengesini çok iyi kurdu düşmeden yürüdü neredeyse