[silindi] Merhaba öncelikle geçmiş olsun, benim kardeşimin 7 cm di ancak o süreçte hamile kaldığı için kisti aldılar bebeğin büyümesini engelleyebilir diye. Bazı kist tiplerinde ilaçla küçültme vs yapılıyor diye duymuştum genelde iyi huylu çıkıyor umarım sizin de öyledir. Sağlığınız daha önemli korkmayın doktor sizi yönlendirir.