Merhabalar ,bebeğim iki haftadır hiç
Birşey yemek istemiyor sadece emiyor dişleri kabarmış ama iki hafta uzun bir süreç değil mi
,yapıyorum sürekli teklif ediyorum yemiyor ,çok üzülüyorum ,kg su iyi şükür ama yemeklerden de yemesini istiyorum sizden bu süreci yaşayan var mi nasıl geçti