Merhaba arkadaslar kizim 7bucuk aylik. Dogdugundan beri meme reddimiz var hep sagarak anne sutunu veriyorum. 3 ayliktan beri de biberon reddi var uyurken oynarken biseyler izleterek biberonu veriyorum hep. 6 aylikken ek gidaya basladık ama asla 1 kaşıktan ötesine gecemedik. Çok çaresiz hissediyorum. Gece acikiyor uyaniyor biberonu istemiyor zorla 50 60 cc iciriyorum uyutuyorum. Resmen beslenmeyi reddediyor. Ne yapacagimi bilmiyorum bir yol gosterin. Kizim alerjik bir bebek sut yumurta ve bugday alerjisi vardi. Suan bugday ve yumurta gecti sut alerjiside diyet acma dönemindeyiz.