Merhaba 9 aylık bebeğim var
7.ayımda covide yakalanmıştım ve bebeğimde covidli doğdu yoğun bakımda 10 gün kalmıştı ciğer geliştirici ilaç yapmışlar dı 2 adet bugün kan tahlili verdik değerleri çok güzel ancak sadece karaciğer de yorgunluk var halen bebeğiniz de dedi . Başına böyle birşey gelen anne varmı acaba yardımcı olabilir mi vitamin takviyesine başlayalım dedi doktor zamanla geçiçek karaciğer kendini yenileyebilen bir organ dedi ama işte anne olarak telaşlandım . Şimdiden teşekkür ederim 🙏