Delirmek üzereyim çünkü ;
Memeyi bırakmak yerine daha da düşkün oldu.Her fırsatta meme diye yapışıyor.
Kucak delisi oldu. Sokakta asla yürümek ya da bebek arabasına binmek istemiyor. Bazen evin içinde bile bacağıma yapışıp kucağıma tırmanmak istiyor.
Yemekleri sürekli yerlere atıyor hatta tabağı bile fırlatıp atmaya başladı.
Her çocuğu ısırıp vuruyor. Bazen itip kakıyor.
Eline ne geçerse fırlatıp atıyor. Bi cafeye gittiğimizde bile insanların eşyalarını alıp fırlatmaya çalışıyor.
Uyutmak ayrı bir eziyet. 2 saat uğraşıyorum. Şaka değil cidden tam 2 saat ! Uykun yoksa kalkalım diyorum onu da kabul etmiyor.
Sürekli mız mız ama sürekli.
2 yaş ne lanet bir yaşmış. Büyümek yerine daha da küçüldü sanki. Sinirlerime hakim olmakta güçlük çekiyorum. İnsan evladından kaçıp uzaklaşmak ister mi inanın istiyorum. Kendime ayıracak 5 dakikam bile yok.