Nurayagiz Sağlık ocagi hemşiremize sordum yok dedi kızlar sadece bir yaş doğum gününden sonra gel bir yaş asisi var dedi
Deletedmom_41 Nurayagiz Asi var fakat istege bagli dedi ebe 1 yasta zaten vurulcak ayni asiyi dedi bende 1 yasta vurdurdum.
Cansudkmts Nurayagiz 9 aylıkta vuruluyormuş ama bizim sağlık ocağa hemşiremizde 1 yaşında gel dedi 9 aylık kontrel çağırdı sadece kan tahlili istedi aynı aşı zaten
Anestezistanne Nurayagiz cok araştırdım arkadasimin kizi da olmus 9 aylikken ama bizim saglik ocagi asi yok dedi saglik bakanlığı asi kart bilgisinde 12.ay da gözüküyor ama bazi bölgeler de 9. Ay da yapiyorlar yani bir fark yok ama neden oyle yapiyorlar bilmiyorum 🤷♀️
DefneRana3881 Nurayagiz normalde 9. Ay aşısı yok ancak son bi kaç senedr ülkemizdeki yabancı uyruklular nedeniyle artan hastalıklara bağlı 9. Ayda kkk aşısı yapılıyor 10 gün var benm kızımda vurulacak
Smy3203856 Nurayagiz var kızamık aşısı, 1 yaşında yapılıyormuş önceden suan 9. Ayda yaptırılabiliyor. Benim doktorum 9. Ayda yaptırmamı söyledi 15 gün sonra yaptırıcam
Efuli6161 Nurayagiz yeni yaptırdık var aşı kızamık,kızamıkçık,kabakulak,ikilk fozları ikinci doz 1yaşta yapılacak..uzun zaman oldu aşı takvimine ekleneli sizin hemşireniz kendini güncelleyemedi sanırım..
Dnzezgikose Nurayagiz evet ne güzel doğru bir sağlık ocağı. KKK aşısı var 9.ayda yapılmak istenen fakat aynı aşı bir Yaşında tekrar yapılıyor iki kez eziyet çocuğa bir yaş bu aşı için yeterli yani 9da yaptırmanız gerekmiyor benimde oğlum 10 aylık yalı gelince yaptıracağım