Doğum yapalı 4 ay oldu dikişimin üst bölgesinde ödem gibi 2 parmak şişlik hala duruyor. Sağa doğru daha fazla. Ağrı sızı yok sadece hissizlik var. Şişlik kıyafetlerimden belli oluyor. Doğumdan önce çok güzel hissederdim şimdi kendime bakamıyorum, kilolarım hala gitmedi, memelerim sarktı ve bu bir de bu şişlik. O kadar çok üzülüyorum ki anlatamam. Sizin de başınıza geldi mi? Ve tamamen geçiyor mu, ne zaman geçer?