Kızlar oğlum 3 aylık . Gece saat 9.30 da başlayan uykumuz 3e kadar devam eder 3 te beslerdim gaz al vs 4e doğru uyurdu sonra 6 da güne başlardı.gündüz uykularımız da şöyle böyleydi ama en azından gece uyuyor diye biraz da olsa ayakta durabiliyordum. Ama şimdi gece de uyumamaya başladı. Geceleri mama vermeme rağmen 10.30 u buluyor uyuması 1 de uyanıyor sonra sabaha kadar uyumuyor kıpır kıpır.. bu durum geçici mi var mı yaşayıp çözüm bulan çok yorgunum 😥😥