Hanımlar bebeğim tam 60 günlük yani 2 aylık gelişimini yakından takip ediyorum sizlerede danışmak istediğim bir kaç husus var.
Yapabildikleri
Cisimleri takip edebiliyor kafasını hızlı olmasada sağa sola çevirebiliyor
aa uu ğııı gibi sesler çıkarıyor
ellerini kollarını heyecanlanınca çırpabiliyor
Ayaklarını kısa bi süre sert basabiliyor
Sorum şu 2 aylık bebeklerin
cisimleri tutabilmesi
yüzüstü yatırıldıklarında başlarını dik tutabilmeleri
cisimleri yakalamaya çalışmaları
Gibi şeyleri yapamıyor bunları yapamaması bi sıkıntının habercisi mi sizce tecrübeli bilgili anneler bakabilir mi