Merhaba bayanlar. Pazar gününden beri bezi bıraktık. Genel olarak 2-3 saatte bir çişini yapıyor fakat lazımlığa yada klozet adaptörüne oturmak istemiyor. Oğlum genel olarak yeni yeni konuşuyor. Geceleri de çoğu zaman kuru kalktığı için başlamak istedim. Önerileriniz nelerdir. Lazımlığa vs nasıl alıştırwcağjm