Bir kere yolculukta verdim. İçeriği temiz ama yine de bu tarz ürünleri zorunda kalmadıkça vermemenizi öneririm. Çünkü ek gıda döneminde üç gün kuralı yaparak ürünleri veriyoruz, içindeki herhangi bir şeye vücudu tepki verse neye verdiğini anlamazsınız bile.