Sgnnn Aranızda yaşayan varsa yardımcı olursanız sevinirim. 3 aylık kontrolde sağ kalça Alfa:62 Beta:50 Sol kalça: Alfa:61 Beta:57 4 aylıkken Sağ kalça: Alfa:63 Beta:46 Sol kalça: Alfa:58 Beta:48 Yarın ortopedi doktoru ile randevusu var. Bandaj takılır mı? Çok üzülüyorum. Bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim
Dilekmh Sgnnn bizimde değerlerimiz buna yakındı tübingen cihazı kullandık 3. Ayda başladık 6. Ayda çıkardık. Sadece gece yatarken kullanıyoruz artık 1.5 sonra kontrolü var inşaAllah o vakitte tamamen çıkarırız . İhmal etmeyin lütfen. Doktorunuz takmanızı önerirse moraliniz bozulmasın anne olarak etkileniyoruz ama inanın hemen alışıyorlar . Allah başla dert vermesin çok geçmiş olsun
Veragillerden Merhabalar geçmiş olsun. Bizim kalça çıkığı değil sol bacak gelişim geriliği olarak geçiyordu. Bizim de 60 olması gereken derece 58di önce, sonra 55′e düştü ve tübinger cihazı takıldı. Üç ay taktık… Şükür altıncı ayda çıkardık. İhmal etmeyin lütfen.