Bebeğim 2 ay 3 günlük düzeltilmiş 1 aylık tam. Doğduğu günden beri memeyi tutmadı toplasak 2 3 kere anca emmiştir o da ağlaya sızlaya. Küvözden çıktığı günden 55 günlük olana kadar şırınga ile verdim beni belki emer diye ama artık şırıngayı asla istemdi 2 haftadır ölüyorum ne emiyor ne şırınga alıyor ne biberon zorla veriyorum. doktora götürdüm bir sıkıntısı yok ama çok yoruldum geçici diyin lütfen