Minigebe Duştan sonra veya gün içinde hangi ürünlerle nasil bakım yapıyorsunuz 28 günlük bebeğim duş sonrası pişik kremiyle kızarmış yerlerini ovuyorum ama onun dışında ne yapılır Pudra falan kullanıyor musunuz? Tecrübeli anneler anlatsın bakalım 💖
Sudee96 Minigebe pudra pek sağlıklı değil benim kızım 8 aylık hergün doğduğundan beri duş aldırıp sonra kremle masaj yapıyorum çok güzel uyuyor
Pol34 Minigebe pudraların toplatıldığını okumuştum. Testis kanserine neden olduğu kanıtlanmış sanırım. Bebek yağıyla masaj yapabilirsiniz. O aylarda öyle yapıyordum pişik önleyici krem ve yağla banyodan sonra masaj yapıyordum. Büyüdükçe nemlendirici ve güneş kremine geçtim
Elosunannesi32 Minigebe ben her sabah ıslattığım pamukla bebeğimin yüzünü ellerini ayaklarını siliyorum.Akşam 6-7 arası banyosunu yaptırıyorum sonrasında badger marka bebek yağıyla masaj yapıyorum pek pişik sorunumuz yok ama hafif bir kızarıklık farkedersem desitin marka pişik kremi sürüyorum son olarak Saçlarını tarıyorum😊
333 Minigebe hiç bir şey kullanma canım günlük ılık suyla yıka şampuanı az kullan zeytinyağı bul az biraz eline sürüp vücudunu ovala hafif hafif yüzüne masaj yap mutlaka kulaklarını kurula başka hiç bir şeye gerek yok piyasadaki pahalı markalar ürünler hepsi bebeğe zarar verir daha incecik tenleri var bir şey sürme
Minigebe Pol34 hiç kullanmadım Pudra kullanan var mı merak ettim😊 bebisim çok küçük olduğu için duştan çıkınca hemen kucak istiyor ağlıyor masaj yapamıyorum ama tesekkur ederim🙏🏻
idilkus Minigebe günlük duş ve bebek losyonuyla masaj yapıyorum, saçlarını tarıyorum gün içinde eller ayaklar sürekli ağıza gittiği için bol bol yıkıyorum, pişik kremi zaten rutin her bez değişiminde sürüyorum.
DemetF Minigebe pudra asla onerilmiyor cok sagliksiz o tozu cigerlere kadar gidiyor dustan sonra ben sadce bebeyagi suruyorum bazen gul suyu sikiyorum vucuduna pisik hic olmadik biz pisik kremide kullanmiyorum