Ariyaarya Bi aydir kizim biberon almior her yolu denedim ama almiyor nedeni ne olabilir Eskiden tutardi ama simdi bi turlu tutmadi gitti bi aydir ugrasiiorm banamisin demio ne yapsam tutar arkadaslar
Ygz14 Ariyaarya benimde öyleydi hatta post açtım çigniyodu sürekli her yolu denedim canı isteyince ansızın bigün aldı😂sizdedeneyin elbet alacaktır
GokceAdin Canım biz doğduğumuzdan bu yana biberon almıyoruz ve sütüm yeterli gelmiyor o yüzden ben eds yöntemi kullanıyorum veya atak dönemi olabilir
Ygz14 Ariyaarya baya bi ay felan otobüs yolculugunda yada biyere gittigimede hep biboronla veriyodum rahat ediyodum birden kesince üzüldüm sonra bigün denedim aldı kendiliginden