Ozgekd Kızlar bu damlayı kullanıpta sütü artan var mı ben aldığımda bebeğim emmeyi reddiyor sanki aynı durumu yaşayan var mı?
guldennnn Ozgekd süt çoğaldığı için belki tazyikli gidiyordur ağzına o yüzden reddediyor olabilir mi🤷🏻♀️
Deletedmon_65 Ozgekd ben kullandım uyumadan önce icin uyku dinlenme ve bu damla süt yapıyor belki sütünüz hızlı akıyor ise o yüzden de ağlar diğer göğsünüzü vermeyi deneyin.
endoplazmikretikulumiste Ozgekd bestlak değilde bira solgarın bira mayası tableti iyi süt yapıyordu ben sağarken