Pelineyy yapılacak bişey yok çünkü bu kötü bişey değil. Bize bakarak taklit ederek öğreniyorlar her şeyi. Kızım daha 8 aylık, günlük hayatta hadi kelimesini çok kullanıyorum diye çocuğun söylediği ilk şeylerden biri hadi oldu 😂😂 gülüşümü öksürüşümü falan hep taklit ediyor şuan benim hoşuma gidiyor